ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ SOTA ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 - ΜΕΛΙΔΟΝΙ 1356m. SV/PL-1
33 - ΚΟΥΦΟΛΙΟΥ 1170m. SV/PL-127 -   ΚΤΕΝΙΑΣ
1635m. SV/PL-097

Άνοιξη  τελικά, υπέροχη με τα λουλούδια της  και  τον κατάλληλο καιρό για πεζοπορία, αναρρίχηση και γενικά για όλες  τις δραστηριότητες  στη φύση. Κορυφές, βουνά, πολλά βουνά, γι αυτό υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στην ενημέρωση του blog.  Πάμε να δούμε τις εξορμήσεις του Μαρτίου.

Ξεκινήσαμε με μια υπέροχη κορυφή στην Αργολίδα το Μελιδόνι 1356m SV/PL-133, με καταπληκτική θέα προς Αργολικό κόλπο και  Αττική.  Η βουή του αυτοκινητόδρομου αποδυναμώνεται σιγά – σιγά ανεβαίνοντας προς την κορυφή.  Στην κορυφή της  υπάρχουν  χαλάσματα που θυμίζουν εκκλησία που ξεθεμελιώθηκε βίαια πιθανόν από κάποιο κατακτητή. Στήσαμε την κεραία με τον Γιάννη  για τα βραχέα όπου έγιναν αρκετές επαφές, ξεχωρίζει  η επαφή summit to summit (S2S )με τον Σταύρο SV1RUJ/P  και τον Χρήστο από την Κατερίνη SV2OXS στους 7 MHz. Στα VHF  ακούστηκαν ο Alby SV1HX και ο Γιώργος SV1KMK από Αθήνα, ο Λύσανδρος  SV3GLJ  από την Σπάρτη. Τους ευχαρίστησα  όλους  για τον χρόνο που διέθεσαν για την επαφή Simplex. Η επιστροφή έγινε από τα ίδια άνετα και με χαλαρούς ρυθμούς.

Επόμενη εξόρμηση έγινε σε μια κορυφή με χαμηλό ύψος αλλά με ωραία θέα προς τις κορυφές  του Μαινάλου.  Η  διαδρομή μας αρχίζει από τον Άγιο Γεώργιο. Δίπλα του βρίσκεται μια αιωνόβιος δρυς. Η πρόσβαση  γίνεται από χωματόδρομο  από  το χωριό Περθωρι.  Η ανάβαση στην Κουφολιου έγινε σε διάστημα  μιας ώρας, σημάδια και μονοπάτι  δεν υπάρχει μόνο γιδόστρατες.  Όσον αφορά το πρόγραμμα SOTA ξεκίνησα στα βραχέα κύματα  με πλούσια δραστηριότητα από συναδέλφους από χώρες της Ευρώπης. Στο τέλος ασχολήθηκα  με τα VHF που με μεγάλη έκπληξη συνομίλησα με συναδέλφους από την Εύβοια με τον Γιώργο SV1RVI/P SV/EV-007, και τον Κυριάκο SV1RVJ  από την  SV/EV-007 και τέλος  ακούστηκε από τον Ελικώνα SV/ST-069  ο Δημήτρης  SV1RUY. Όλοι συμμετείχαν στο πρόγραμμα SOTA. Τους ευχαρίστησα και δώσαμε ραντεβού  για επόμενες συνομιλίες από άλλες κορυφές. Επιστρέψαμε στο αρχικό σημείο που είχαμε αφήσει το αμάξι, εκεί συναντήσαμε και τουρίστες  που είχαν έρθει για να δουν τον αιωνόβιο δρυ.

Η περιοχή έχει δυνατότητες αξιοποίησης και ελπίζουμε να δούμε στο μέλλον  κάποια έργα  βελτιώσεις. Τελευταία εξόρμηση για τον μήνα Μάρτιο έγινε στον αγαπημένο μας Κτενιά. Ο καιρός θαυμάσιος για πεζοπορία, η διαδρομή γνωστή από προηγούμενες εξορμήσεις.  Όσον αφορά  το SOTA  δεν μπόρεσα να ακούσω  κάποιον συνάδελφο στα VHF.  Όλες οι επαφές έγιναν στην μπάντα των βραχέων.

Συνεχίζουμε τα ταξίδια μας σε βουνά τις Πελοποννήσου, μείνετε  μαζί μας, ήδη των Απρίλιο σαρώσαμε τις κορυφές του Αρτεμισίου και πάμε δυνατά για νέες εξορμήσεις.

ΚΤΕΝΙΑΣ 1635m.

ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ SOTA span lang="en-us">ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018 - ΤΣΕΜΠΕΡΟΥ 1252m. SV/PL-129
Μέσα στον Φεβρουάριο κάναμε μια εξόρμηση για SOTA στο βουνό με τις κεραίες και τους αναμεταδότες στην Τσεμπερού. Ολα κίνησαν ομαλά για το πρόγραμμα SOTA έγιναν επαφές στα βραχέα, βέβαια θα ήταν ιδανικό να κάναμε και μερικές στα 2 μέτρα.

ΤΣΕΜΠΕΡΟΥ 1252 m.

ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ SOTA ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2018 ΕΠΑΝΩ ΧΡΕΠΑ 1559m. - ΠΑΡΑΒΟΥΝΑΚΙ 1161m. - ΠΑΡΘΕΝΙΟΝ ΟΡΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ 1215m.

Τον Ιανουάριο τις ημέρες που είχε καλό καιρό πήγαμε για ορειβασία και SOTA  κοντά στην Τρίπολη. Ξεκινήσαμε από την Επάνω  Χρέπα με υψόμετρο  1559m. Η διαδρομή εύκολη σηματοδοτημένη. Το λίγο χιόνι δεν αποτέλεσε πρόβλημα κάθε άλλο μάλιστα βοηθούσε στην ανάβαση. Από πλευράς SOTA έγιναν επαφές στους 14 MHz. Στα VHF δεν ακούστηκε κανείς. Η Επιστροφή έγινε από τα ίδια. Δυο εύκολες κορυφές έγιναν σε μια ημέρα καθαρά για το πρόγραμμα SOTA. Πρόκειται για το Παραβουνάκι SV/PL- 095 στον Αχλαδόκαμπο  και τον Προφήτη Ηλία SV/PL- 142 στο  Παρθένιο Όρος. Όλες οι επαφές για το Πρόγραμμα SOTA  έγιναν στους 14 MHz. Σε κάθε βουνό κάνουμε πέρασμα στα  VHF. Σε αυτές τις κορυφές δεν σταθήκαμε τυχεροί για μερικές επαφές στα 2 Μέτρα.

MORE PHOTOS

ΕΠΑΝΩ ΧΡΕΠΑ 1559 m.

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

Copyright© 2006 - 2018 Alpine Club Tripolis.All rights reserved.